Zoppovortos Kypreos

Paralaba kratos kai paradosa koivotnta...

Sunday, January 20, 2008

8a katebw upopsifios stes proedrikes

Afou apofasisa oti ev uparxei kalos upopsifios, apofasisa va balw upopsifiotita... 8a ekmetalleutw tis adivamies twv Kyprewv tze dev uparxei periptwsn va mev ifko...
Exoume kai leme:
1. Rossides
Oles oi Rossides 8a mporouv va zisouv sti Kypro xwris visa, adeia paramovns/ergasias klp. Va gemosei n Kypros Rossides va gamouv oi Kypreoi aberta, ara ekerdisamev olous tous avtrikous psifous pavw twv 16 xrovwv, ektos apo gay pou ev sxetika xamnlo pososto tze ev mas evdiaferei
2. Stratos
8a dnmiourgi8ouv GEEF se oles tis polis tis Kyprou tze oloi 8a upnretouv sta GEEF tze ka8e mera eksw, sti grammn avtiparataksis 8a feroume afgavous yia 50 lires tov mnva.
3. Givekes/Kibervitikoi/Lisi Kipriakou
Oles oi givekes 8a exouv siouri doulia sto dnmosio tomea kai epidotoumeva shopping trips stn A8nva, epidotoumeves tsavtes Luis Vitton, foremata, klp klp. Evva exouv problnma sto va ebrouv kapoio va tes gamisi tes kiprees, alla isos va to kavovisoume touto me Tourkokiprious etsi 8a baloume tes givekes va pisouv tous avtrades tous yia eleu8ern metakivisi metaksi twv dio pleurwv. Sto sxedio 8a evtaksoume tze tes Tourkokipries dioti ev oi movadikes pou emivav etsi kai 8a gamiouvte me Epikous n' tous afgavous epaggelmaties stratiotes. Episis 8a dikeouvte oles oi gevetzes xalitiko oikopedo tze atoko daveio yia va ktnsouv etsi ev 8a trwv oi rossides tiv periousia tze 8a tes pavtrefkouvte oi Kipreoi yia va exouv spiti va mivouv.
4. Taksitzides
Exouv polla divato lobby tze etsi tze allios exouv controled access stes Rossides ara evva exoume problnma dame. Touto mporei va li8i av dosoume adeies leitourgias kapare se ka8e taksitzi, goal eivai ka8e geitovia tze kapare, ka8e xorko tze artista
5. Autokivita
Dev 8a uparxei kavevas foros sta autokivita, opoios 8elei fervei oti 8elei tze movo 10 lires registration.
6. Sivtaksiouxoi
Dame evva exoume problnma me touto to group, alla elpizw oti ta kopelloudkia tous 8a tous pisouv oti eimai o kalliteros ipopsifios
7. Katw twv 15
Me tous mitsious exoume problnma, alla ev psifizouv ara st'arxidia mas

Erwtnsn twra, eivai pws epidotoume ta programmata pou proteivw. Exw tis akoulou8es lisis:
Ka8e Kipreos/Kiprea ama gama/gamiete 8a pierovvei 1 lira tov orgasmo sto kratos, say 1/2 million per day, that will give us a minimum of 180 million pounds per year. Ev vomizw va eshi kavevas problnma me toutov to metro, ev sav ta diodia...
8a stamatnsn o pevixros mis8os pou dia n EF tous efedrous stratiotes tze 8a pievvei stous Afgavous, yia tous opoious 8a eivai 3 times the money they make in their country. Ev vomizw va eshi problnma o Kipreos va me piavvei touta ta rialia tze va eivai se GEEF tze va fkevvei ka8e mera, etsi tze aliws oi gevetzes 8a lisouv to Kipriako etsi 8a teliosei tze n istoria me to strato. I am not sure if the 180 millions will take care of the no tax on cars deal alla oi amivtikes dapaves pou 8a eksalipsouv should be able to take care of that in the long run, ara evav omologiako daveio ekavovistikame tze short term.

Psifiste Giorgio!!!!! 8a gamate aberta, 8a kikloforite me Mercedes SLK/CLK/S/E klp klp, oi gevetzes sas 8a eivai happy tze 8a lisw to Kipriako me to poio avodivo tropo!!!

1 Comments:

At 8:10 AM, Anonymous Anonymous said...

oi gay ine to 15% tou plithismou ke afto tha epireasi poli tin eklogi sou. menoun alloi 85% ke apo aftous to 40% ine bi etsi tha exis poli megalo provlima na perasis to 50% pou ine aparetito gia tin eklogi sou. so meni to 45%, ke apo aftous iparxi ena 5% pou psaxnete, dld den 3eri ti ine ke ta dokimazi ola, so file skepsou 3ana prin valis ipopsifiotita, i pithanotites na vgis ine poli mikres ke mekrenoun me ton xrono dioti i palia kkelle pou leme arxise na xannete ke oi gay anevasoun ta pososta tous me poli grigorous rithmous. egemosen o topos pou laloume. kali tixi, tha sou xriasti.

 

Post a Comment

<< Home